شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

راه اندازی دیجیتال ساینیج برنا رسانه در توزیع نیروی برق استان مرکزی


با توجه به امکانات و ماهیتی که نرم افزار دیجیتال ساینیج دارد ، این ابزار یک وسیله مناسب برای اطلاع رسانی یکپارچه ، مدیریت  و برنامه ریزی نمایشگر ها از یک مرکز میباشد. با نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در نقاط مختلف یک سازمان و  ساختمان های مختلف آن در سطح یک شهر یا کشور امکان کنترل و اختصاص محتوا به همگی آنها در یک لحظه وجود خواهد داشت . نرم افزار دیجیتال ساینیج تحت عنوان شبکه تلویزیون تحت وب صنعت آب و برق در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی راه اندازی شده است.

دفتر روابط عمومی وزارت نیرو به منظور دستیابی به یک سیستم اطلاع رسانی یکپارچه و متمرکز و استفاده از آن در سراسر کشور سامانه  نیرو تی وی را توسط نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه راه اندازی نمود و تا کنون در تعداد زیادی از شرکتهای زیر مجموعه خود از جمله شرکت های توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب در استان ها از سامانه اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه یا همان دیجیتال ساینیج استفاده می کنند که به عنوان نمونه میتوان به شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اشاره نمود.

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی که زیر نظر وزارت نیرو فعالیت دارد مسئول توزیع نیروی برق را در کلیه نقاط استان مرکزی ، توزیع انرژی الکترونیکی مشترکین ، حفظ پایداری تاسیسات برق رسانی موجود و توسعه زیر ساخت های لازم جهت فروش انشعاب و تحویل انرژی را در سطح استان بر عهده دارد.

استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج در روابط عمومی شرکت توزیع برق استان مرکزی چه مزایایی دارد؟

نصب دیجیتال ساینیج برنا رسانه در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با توجه به بعد مسافت این شرکت نسبت به ساختمان وزارت نیرو با استفاده از بستر اینترنت صورت پذیرفته است و نمایشگر نصب شده قابلیت دریافت اطلاعات بوسیله اتصال اینترنت به سرور سیستم اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه یا همان نیرو تیوی را دارد . قابلیت پخش انواع فایل ها با فرمت های مختلف مانند تصویر و فیلم در نمایشگر دیجیتال ساینیج کمک میکند که اطلاع رسانی به سرعت و با تنوع بالا انجام پذیرد و همچنین با توجه به اطلاع رسانی در لحظه این پیام ها در زمان مورد نظر به نوبه خود میتواند تاثیر گذاریبسزایی را برای مخاطب داشته باشد  . زیرا برخی از اطلاعات تنها در یک زمان خاص بکار می آید و در صورت تاخیردر ارسال آنها عملا بی فایده خواهند بود.

از دیگر مزایای استفاده از سیستم روابط عمومی الکترونیک و دیجیتال ساینیج برنا رسانه میتوان به داشتن امکاناتی از قبیل زمانبندی نیز اشاره کرد که این امکان را به کاربران سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه می دهد تا نمایشگرها در هر ساعتی از روز محتوای متفاوت پخش نماید . نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه محدودیتی از نظر تعداد کاربران و نمایشگرهای متصل به سرور ندارد و در پروژه نیرو تیوی سرور در تهران مستقر بوده و به تعداد هر کدام از زیر مجموعه های وزارت نیرو نسخه کلاینت اختصاص می یابد

در برنامه بلند مدت وزارت نیرو تعبیه شده تا از طریق نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه نمایشگر ها به گروه های مختلف تقسیم شوند و گروه برق و آب به تفکیک توع محتوای خود متفاوت باشند و همچنین به هر کدام از زیر مجموعه های این پروژه یک ناحیه اختصاص پیدا کند تا محتوای اطلاع رسانی شرکت خود مانند پیغام های تسلیت و تبریک را در نمایشگر های ورودی شرکت به نمایش بگذارد.

برنا گستران دانش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.