سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در دانشگاه خوارزمی


با افزودن نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در دانشگاه خوارزمی باعث شده تا دانش آموزان توجه بیشتری به محتوای نمایش داده شده در صفحه داشته باشند ، تجربه یادگیری آنها بهتر شده  و هزینه های دانشگاه برای جوهر و کاغذ برای اعلامیه ها و پوسترها را کاهش داده است. صفحه ها می توانند یک رسانه مناسب برای انتشار اخبار ، نشان دادن اطلاعات مهم و اعلامیه ها باشند. این دقیقاً همان چیزی است که دانشگاه خوارزمی از صفحه نمایش های ویدیویی خود برای آن استفاده می کند. این دانشگاه نمایشگرهایی را در  دانشکده های مختلف خود نصب کرده است تا به دانشجویان و کارکنان راهی بدهد تا پیام های خود را به روشی ساختار یافته و کارآمد به اشتراک بگذارند.

امروزه دانشجویان انتظار دارند که دانشگاه ها از نظر فنی پیشرفته باشند. به همین دلیل دیدن موسسات آموزشی راه حل های دیجیتال ساینیج را در روند یادگیری خود ادغام می کنند ، افزودن دیجیتال ساینیج به دانشگاه در بهبود فعالیت های آموزشی و همچنین نوآوری در روند یادگیری کمک می کند.

دانشگاه خوارزمی برای صرفه جویی در مصرف کاغذ و به حداقل رساندن هزینه های چاپ ، راه حل های دیجیتال ساینیج را با موفقیت برای دانشگاه خود اجرا کرده است. در حال حاضر ، صفحات در مکانهای مختلف دانشکده نصب می شوند که اطلاعات مفید را پخش می کنند و دانشجویان را به روز می کنند. این یک نمونه کامل از چگونگی کمک دیجیتال ساینیج به کاهش اثرات زیست محیطی و همچنین دیجیتالی کردن تجربه آموزشی است

دانشگاه های بیشتری برای تقویت آموزش به راه حل های پیشرفته روی می آورند. دانشگاه خوارزمی با استفاده از دیجیتال ساینیج خود فضای آموزشی متفاوتی را ایجاد کرده است. فناوری با دادن فرصت های بیشتر برای یادگیری موثر به سرعت در حال شکل دادن به آموزش است. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در خط مقدم این فرآیند است. این راه حل های شگفت انگیز دانشگاه ها را برای بهبود تجربه یادگیری برای دانش آموزان ارائه می دهد. دیجیتال ساینیج می تواند تأثیر مثبتی در دانشگاه ها بگذارد و بسیاری از مسائل یادگیری را حل کند.

برنا گستران دانش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.